Showing posts with label chicano rap. Show all posts
Showing posts with label chicano rap. Show all posts

Friday, March 7, 2008

ne-yo och fabolous




Ne-Yo är ju grymt SNYGG på snudd på vacker..Fabolous är motsatsen det ser ut som han ska svälja sitt eget huvud med sina läppar som typ täcker 65% av hans ansikte.. sen måste jag säga att han är ju begåvad som har skrivit allt själv ..producer är ju såklart TIMBALAND (mannen med de magiska händerna)...

Saturday, March 1, 2008

Ken ring verkar inte längre vara bannlyst från MTV...

Min fråga är bara har han glömt bort sina andra 2 barn??? om det är 2 han har.. barnen e med i videon men det talas inte om dom.. SKUMT!! annars har ju Ken gjort en hel del bra matrial fast denna kunde jag faktiskt varit utan.. tribute/dedicated 2 songs är och kommer alltid förbli lite kef.. den enda låten jag kan minnas som verkligen är en BRA tribute det är dear mama med Tupac , fast å andra sidan finns det ju ingen som Tupac heller.. så besviken blev jag iaf!!