Showing posts with label kul. Show all posts
Showing posts with label kul. Show all posts

Friday, March 7, 2008

NU HAR JAG...

kareokat mej några timmar med några vänner.. så jävla kuligt!! känns som jag e full av energy fast jag knappt sov inatt... hehe
å nu e det nästa natt.. HAHAHA... höjdpunkten kom då mambo nbr 5 kom.. ASG..OH MY GOD .. jag och en kompis skrattade så jävla mycket sen tog jag i så jag fick ont i halsen.. jag ville ju oxo ha mörk bas röst jueeeeeeeee...

annars.. börja spara på resa till USA.. helst NYC.. då med gratis boende hos Sean.. som för övrigt visas i hunks bilds kategorin..*S*,, eller en kompis nåra vänner i ngn annan stat..
bara jag får se USA..o checka killarna.. wohow..

nu e jag fett speedad.. kaffet har runnit ut i ådrorna..*S*..

Wednesday, March 5, 2008

det kom ett brev....

Hej Just Du! Jag har läst din annons och sett ditt foto. Jag har fått denna känsla att jag vill svara på din annons och lära känna dig mycket mer. Jag som du letar effter ett härligt seriöst förhållande. Så hör gärna av dig till mig, jag väntar på dig. Jag bor i Västerås i min ägen lägenhet. Jag har inga barn, men kanske i framtiden. Ja självklart, jag vill gärna ha barn och bilda familj, efter att vi har lärt känt varandra ett tag förstås. Det kan vi diskutera och komma överens på det lite senare. Och personkemin ska stämma också. Det brukar visa sig efter ett tag hur personkemin stämmer överens när man har träffats. Vad säger du? Skriv några rader och berätta mer om dig själv. Min egen mailadress är: sweetylove@hotmail.com Mvh, Sami PS. Är ingen förtjust i djur. DS.


MANNEN var 40+ JAG SKREV TEBAX ...GRATTIS TILL DIN ÄGNA LÄGENHET!! HAHAHAHAHAHA ASG

Friday, February 15, 2008

jag har en sak att säga:

Du är så j-a sööööööööööööööt

Saturday, February 9, 2008

Wednesday, January 30, 2008