Saturday, February 9, 2008

Fan vad deprimerande..

När man kollar ut genom fönstret... inga blad på träden och ingen snö... det e ju sjukt..!
Jag vill ha sommar och nu skulle jag helst vilja ligga i ett hett solarie..för att få lite ljus o värme terapi.. det va ett tag sen liksom..
Vill ha pengar!! så jag kan sola typ 4 dar i veckan, då skulle jag må som en prinsessa.. seriöst.. det här vädret får mig att bli CP! ja just man får ju inte säga så.. okey jag blir tokig..hehe..

Idag har det absolut inte hänt mycket.. jag går omkring eller ligger för det mesta e så satans trött måste bero på vädret och att jag fortfarande lider av sviterna efter den lilla förkylnings situationen..virus härden i min kropp..hö hö..

just nu tänker jag bara på en grejsimojs.. och det är lite jobbigt.. för det spelar ingen roll hur mycket jag tänker på det.. det blir inte bättre för det..
Men det löser sig nog så småningom.. men hallååååååååå! asså när manabsolut vill ngt varför ska man alltid behöva vääänta?! jag hatar att vänta ..

Jag kan överlåta väntandet till dom som gillar det..

*Im glad when we walk you hold my hand, Im glad that ya know how to be a man, Im glad that you came into my life*

1 comment:

Anonymous said...

Men det är ju inte iskallt & snöigt iaf :D Fast sommar & sol vore inte helt fel..