Thursday, January 31, 2008

hehe ååå så najs..:=)

Nu e det städat o rensat.. det mesta iaf.. kidsens rum e klara... (vikket betyder att det mesta e gjort)
Tack Alex,, kan bara känna asså omg känns som jag ska få ett astma anfall..tror jag!!! blev helt täppt efter allt stökande.. stackars mej..

å varför tar inte swebuss med djur på sina bussar??? står det bara i deras resevillkor , men de gör som de själva vill i slutändan?? asså chaufförerna..`?

irriterande.. swebuss suger..

Arbetsförmedlingen var väl okey.. det e ju som ett dagis där.. hade möte idag med min grupp LOL säger jag bara.. vi skulle utvärdera varanndra.. mina förmedlare( tant FAN å C/O) tyckte att jag utvärdera och var en sån bra människokännare att de tyckte jag skulle söka jobb som rekryterare eller arbetsförmedlare, men ack man måste dock ha utb. på högskolan för den sist nämnda.. what?? ! har tant fan det?? det trodde man inte efter hennes små seglivade analyser..

nu blir det sängen.. vill helst inte sova där.. det e alldeles för tomt jue..

No comments: