Wednesday, January 30, 2008

sen när man tänker..

Så kan allt bli så jäkla komplicerat.. det e knappast att jag väljer det, nej tankegången e bara så..
Ibland håller jag med en kompis till mig som tycker att jag överanalyserar saker o ting ..överanalyserar..drar mina egna slutsatser eller sitter o spekulerar alldeles för mycket o för länge ..
Ibland e man så trög att man inte tar tag i saker o frågar rakt ut.. eller bara släpper det.
Men som den människa jag e.. så e jag lite försiktig av mig.. behöver tid.. fast jag egentligen bara vill skynda mig ut genom dörren..men det e lätt hänt att man får den i ansiktet eller i bästa fall den tar i rumpan:D

men ska säga så här... säg inte vad du tänker säg vad du menar...

1 comment:

Anonymous said...

Ibland är folk eller saker så svåra att förstå att man verkligen måste analysera sönder. KRAM