Thursday, January 24, 2008

hello

tack för maten Tina..:=)
nu ska jag krypa ner i min säng o drömma om en fin person som jag tycker om.. av det manliga könet.. *internetrymedenpussar till deeeej*
huvudvärken som jag fick efter maten var knappast Tinas fel .. den gick dock över efter 2 panodil å lyckliga jag för att de finns.. annars hade jag kanske krupit ur mitt egna skinn för det kändes som huvudet var en stor melon på väg att sprängas..

jag har klickat runt på mina favvo bloggar och inom kort kommer de läggas upp i länkar här inne till vänster..

nu placera mitt ass i sängen och kontrollen i handen..

whos tha queen?????????????? nej ni behöver inte svara vet det redan..:=) MEEEEEEEE

1 comment:

Anonymous said...

Hehe..nää det finns ju så många andra som tänker till..så man kan ju låna lite :)..Gunnar