Tuesday, January 22, 2008

promenerande och systersnack..

så skönt .. vi gick en ordentlig runda kidsen var med,.. å som vanligt var det heta samtalsämnet killar .. sex vilket min syster inte gillar att höra mig snacka i detalj om så jag försökte hålla den allmäna profilen med pratet och inga avslöjande hemligheter om mig själv ..
då jag ett X antal gånger snackat med henne om detta har hon vridit på sig konstant och tyckt det är väldigt jobbigt..hon har dock inga problem med att snacka eller fördjupa mig i sina snaskiga sex detaljer som i förövrigt (anser jag) är helt naturligt..men ,, men,,
fick ju snacka sex i detalj igår med Mia över den supergoda chilin hon hade med sej..*blink* .. tur man har sina systrar och tjejkompisar... vad vore livet utan dom??? ahh ett totalt jävla mörker..



1 comment:

Anonymous said...

Sex'n'boys talk är härlig skit! =)