Wednesday, March 5, 2008

det kom ett brev....

Hej Just Du! Jag har läst din annons och sett ditt foto. Jag har fått denna känsla att jag vill svara på din annons och lära känna dig mycket mer. Jag som du letar effter ett härligt seriöst förhållande. Så hör gärna av dig till mig, jag väntar på dig. Jag bor i Västerås i min ägen lägenhet. Jag har inga barn, men kanske i framtiden. Ja självklart, jag vill gärna ha barn och bilda familj, efter att vi har lärt känt varandra ett tag förstås. Det kan vi diskutera och komma överens på det lite senare. Och personkemin ska stämma också. Det brukar visa sig efter ett tag hur personkemin stämmer överens när man har träffats. Vad säger du? Skriv några rader och berätta mer om dig själv. Min egen mailadress är: sweetylove@hotmail.com Mvh, Sami PS. Är ingen förtjust i djur. DS.


MANNEN var 40+ JAG SKREV TEBAX ...GRATTIS TILL DIN ÄGNA LÄGENHET!! HAHAHAHAHAHA ASG

No comments: