Sunday, March 16, 2008

forever in my heart..<3<3<3

varje gång jag ser dej .. tittar in i dina ögon då känns det som om tiden stått stilla..
Varje gång våra ögon möts skuttar mitt hjärta..

I fredags stötte jag på honom.. och det var som om INGENTING hade hänt .. den kärlek jag känner är djupare än så..
Alla killar jag dejtar så kan INGEN komma upp i hans nivå när det var som bäst...
Det kommer alltid finnas en önskan att det blir vi i slutet...
Och flera gånger har jag fått bita mig själv i läppen då jag haft lust att säga jans namn under båda intima tillfällen och andra..
Han var helt enkelt bäst men ändå sämst..
när jag tänker på sex är det han jag tänker på.. när jag tänker på riktig njutning så e det han jag tänker på... INGEN annan man har fått mig att må såå bra på alla sätt och ändå så dåligt..
Att stå en annan människa lika nära som man står sina egna barnm det är ovanligt..Men han gör det och har alltid gjort det.. Han vet precis hur jag är hur jag tänker och hur jag känner.. och jag vet allt om honom..
Och jag vet att vi tar sönder varanndra om vi är tillsammans.. ändå kan jag inte låta bli... kan inte släppa,,, kan inte glömma.. jag låtsas jag ler.. jag ljuger för andra och mig själv.. men sanningen är.. man kan inte glömma sitt livs kärlek.. man kan inte stänga av...


forever in my heart I cant let you go...

No comments: