Tuesday, March 18, 2008

ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag längtar..

efter att få ta på dej..
jag kan dig utantill varje leverfläck är som en stad på kartan..
varje hårstrå som ett träd i min trädgård..
Jag vet hur jag ska få dig att skaka av njutning... du vet hur du ska ta mig från alla håll..
Så många gånger du varit som olja under mina händer...
så många år som vi andats samma luft och svalt samma saliv..
dina andetag söver mig när du sover... ditt smekande ger mig kraften åter.,.
När våra tungor lekte med varandra i en sval atmosfär utan bekymmer då rullade världen på utanför som om vi inget annat visste..
Med din sönderrivna kropp och med kärleks mumsande fläckar längs din hals .. åt jag upp dej om och om igen..
BANG..
baby Iam coming ...

*livin a lie, tell me why Im runnin high??livin a lie, you have never known me deep inside*


No comments: