Thursday, March 20, 2008

Men dåååå

yeyeyeye var lite små aggressiv igår..humm ja jag e så trött på FALSKA människor.. framförallt av det manliga könet..
Fast kan ju bara och endast säga till de som oponerar sig: COME BACK AFTER 3 YEARS då kanske jag känner dig och då kommer jag definitivt att tycka du är ett svin och att du är FALSK..

Alla människor förtjänar ju en andra chans.. likaså mitt ex.. fast människor och killar som INTE betyder ngt för mej får faaaan ingen andra chans..
Alla vet min ilska mot denna falska människa.. egentligen borde jag inte bry mig, vilket jag inte gör till och från.. men sen bubblar den jävla skit ídioten upp i min skalle.. men OFF he goes..

ett får i ulv utstyrsel..

Nu ska jag ta mitt dagliga morgon bad och lyssna på väldigt sköna toner från min MP3 .. inget är som ljudet från ... ...Vaya Con Dios ...

No comments: