Wednesday, March 19, 2008

En dag som denna..

ska ägnas åt aktiviteter som är roliga men som ändå bränner fett?!?!?! undrar vad man kan hitta på då för ngt... HUMM
svetten ska droppa.. man ska kunna vara 2 eller fler.. och sen kan man ha kul i alla positioner.. väljer man att ligga ska det dock ändå bildas svett ...
det ska kännas befriande efteråt och man får gärna skapa träningsvärk på ställen man inte ens visste fanns..
du ska kunna ägna dej åt denna aktivitet varsomhelst närsomhelst enda kravet är att du är 2 eller fler..
Fan jag tror jag kommit på en riktigt bra sport , men undrar vad jag ska kalla den...
ska nog köra på stafett med valfri stav.. fast alla får ju kalla den för vad dom vill..jag kommer nog köra på stafett med mega stav .. med tanke på att jag vill ju inte ljuga.. det vore orätt..

No comments: