Tuesday, March 4, 2008

ps2

Är lite smått beroende sådär..:P Storgumman fick det på sin födelsedag och idag var jag nere och köpte lite mer spel och minneskort så att allt funkar som det ska..:=) (snälla jag) .. det hela slutade med iallafall att mammsen satt och spelade hela eftermiddagen .. tills NYSS.. då jag för 568 gången hoppat ner i ett hål som jag absolut inte kan komma över.. jag blev galen och önskade att jag kunde få säga KUK ordet högt.. tar inte det fina fittordet i munnen som skälsord nämligen, fan lite respekt har man väl för sitt egna könsorgan.. LOL..

tror jag ballar ur ganska kraftigt då jag TOM. står upp och spelar eftersom det e enklare att hjälpa till med kroppen..MUHAHAHAHAHAHAHA

annars hade jag en extremt cool dag , käka ute och sen var det massa folk här som mellan spelomgångarna tjatade om att jag var osocial..undrar varfööör?!?!?!..

BTW. snart börjar solsäsongen så solarie brännan kommer att påbörjas inom några dagar,, väntar bara på cash..som förövrigt ALLTID kommer försent när det e försäkringskassans helvetiska skitsystem som är skyldiga till månadssumman.. AJA .. jag får iallfall cash så ska inte klaga..

No comments: