Thursday, March 6, 2008

yeah

Idag var det en hänga på stan dag... jag köpte GTA och det är ju så fett KUL!!
Mia och jag rökte promenerade, satt på torget och spanade i vårsolen... sen åt vi slottsstek på hurtigs trots jag lovat att aldrig mer äta där sedan jag blev magsjuk av deras nachotallrik.. aja.. det var då det:=) *S*..
sen rökte vi lite till och strosa..
jag sprang på mitt ex.. som för övrigt lämnar mig helt och totalt ifred ..trots att han idag tittade åt mitt håll...
känns som en stor lättnad...
hade han inte varit största skitstöveln som finns och en barn plågare så skulle han nog vara en av de snyggaste människorna jag sett.. men hans sätt gör han ju så förihelvette OSNYGG!!


Annars har det inte hänt mucho.. det sköna vädret gör ju att man sprudlar av glädje..:=) man e ung snygg och så jävla smart.. fattas bara pengar så e man complete.. ;)
Längtar tills nästa helg då det e fest.. gudföräldrarna dvs. jag, carro, Robin (sötaste rumpan jag sett) och alex..alla kommer vara där.. *L*..
älskar att busa med robin han är grymt snygg ska försöka fixa ngn bild på honom.. han e ung men ack sån MAN!!

Nu ska jag fortsätta med att spela lite GTA sen blir det film ..party party,,

sometimes i hate life but in the end I always love it!!,och just nu är det ett älska ALOT ögonblick..som verkar hålla i sig!! livet e underbart!!puss på näsan kompisar love u..<3<3<3

No comments: