Tuesday, March 11, 2008

SKIT instutioner...OCH SKIT MODERATER!

Såna jävla skitinrättningar som ARBETSFÖRMEDLINGEN och FÖRSÄKRINGSKASSAN.. kan enligt mig bombas sönder utan att det på något sätt skulle störa mig..
Papperslandets kaos där mina handlingar läggs längst ner i högen av miljontals andra små nedklottrade A4 ark..
Som att Landet sverige inte vore något utan dessa myllrande samlingar av papper och små underskrifter av olika namn,,,
bomba skiten och bränn alla papper,,,

Beslut: Sofia ska schema lägga sitt arbetssökande då hon inte jobbar.. DVS.. skriva in dag för dag datum vilka arbbeten hon söker och vem som är arbetsgivare!!!!!!!!

TANKE från deras sida: hej vi vill kunna plåga alla som satsar mer på sina barn än på sin karriär.. kläm åt dom små utsugarna..speciellt dom som aldrig klagar eller gnäller eller ens tar hjälp av sociala myndigheter!

TANKE från min sida: hej låt mig knulla sönder era små ihopmöglade hjärnor som sakta håller på att smälta sönder inuti era snart sönder smashade skallar..
VAD I HELVETTE tänker ni med? att lyda denna moderata regering är som att utföra MASS TORTYR ... men följ denna jävla vidriga regering värre än gestapo ..

No comments: