Friday, March 21, 2008

Eftermiddag..

Har vi påskpysslat... jag var såklart pyssel ledaren..*S*.. och vi blåste ägg vilket inte gick speciellt bra,,,
vi målade äggen istället det gick bra:D:D:D:D

Satte på Foxy Brown i högtalarna och städade loss med min super röda ståldammsugare ...

den manliga versionen av jag spelade tv spel och petade grått ludd ur sin navel, när jag sedan ropade hej sprang han innan han själv ropat hej rakt över ån.. å han tappade inte tån eller ngt annat för den delen heller... han bara njöt av mina kyssar som jag njöt av hans..
Medans det nytvättade nya täcket från hästens säng och de nya madresserna oxo från hästens låg under och över oss.. så lovade mitt manliga jag en hemlighet som jag kanske tror på.. eftersom jag inte ännu vet hur jag ska ställa mig till denna sak så väljer jag att hålla min mun stängd..

*Come close to me babyLet your love hold youI know this world is crazyWhat's it without you *

No comments: