Thursday, March 20, 2008

Torsdag kväll..

mumsig middag från Hemköp i form av deras egen grillade kyckling och cole slaw.. MUMS..
Innan det var jag och solade ..fett så HETT.. det sjuka i det hela är att min mage endast efter en solomgång e stekbrun.. armarna -nej... ansiktet -fräknigt..
Vilket min älskling älskar..*S*
All for him..
Solade endast 13 min sen blev det alldeles för outhärdligt och jag vred på mig likt en mask som blir klyven mitt itu..
Annars ägnades kvällen åt söta sms och intensivt diskuterande om.. ja just det ..minns inte...

Nu ska jag kolla ngn film på 6:an .. Be cool en John Travolta film jag inte sett... verkar inte vara ngt i Quentin tarantino stil fast det e ju dock en komedi... så oj vad förvånande INTE... Men Quentin har väl inte gjort så mycket inom komedi genren?? naap..

No comments: