Friday, March 14, 2008

Spelar ingen roll

jag stod och stampade på ett ben... när jag plötsligt fick en idé..
När friheten blir påträngande utan att behöva kallas för ensamhet, vad är det då??
jag grämer varje ögonblick av livet som jag inte har ngn att dela allt det FINA jag har...
jag har bannat Gud tillochmed...
Men det är inte Gud, det är inte djävulen och det definitivt INTE någon annans fel... felet är och har alltid varit mitt..
Jag villle inte ha ngn innerst inne, då jag inte visste vad jag ville ha eftersom jag inte ens visste vem jag själv var...

Nu spelar det faktiskt INGEN roll.. dejtandet är en kul sak.. och jag lever för andra saker.. vem bryr sig om man hittar ngn eller ej?? jag är nöjd så länge jag utvecklas..

det svåraste jag gjort var att glömma dej och det tog mig 3 år trots det svin du var

No comments: