Thursday, March 20, 2008

Skär Torsdag

åå vilken dag.. möte på AF som förväntat.. dom är aldrig nöjda dom snärtiga damerna från Af.. undrar om det hade varit enklare med en handläggare av manligt kön???
manligt kön är huvudtaget lättare att handskas med när det gäller såna myndighetspersoner.. eller kanske kassabiträden.. har en för vana att ALLTID gå till det manliga kassabiträdet.. dom är alltid snällare...speciellt om man vill fuska lite och anser att en vara kosta si elelr så.. då går det alltid hem med dom maskulina små fjäskarna..

Well det blev påsk shopping... jag handlade mat inför min påsk lunch och godis till alla ägg som ska fyllas..
Innan det så drog vi ut till Tuna och åt mumsig brunch på waynes...och jag berättade ivrigt om mina planer inför ett speciellt möte som stundar med mitt EX.....
jag har lagt upp allt i minsta detalj.. det är fan härligt att ligga på topp..*S*.. som den retsticka man är..*S*..

No comments: