Monday, March 17, 2008

familje historia

Så var jag yngst hos familjen där jag växte upp med andra ord hos min mamma...
Jag var hennes yngsta barn och mina 2 äldre halvsystrar 5 och 9 år åldre..
Dessa 2 har andra pappor så mammsen har varit gift 3 ggr..
När jag var 11 kom min lillasyster på pappas sida.. som jag inte e uppväxt med..
sen har jag ytterligare 3 st systrar där..
Sammanlagt 6 systrar ..

Jag har inga kusiner..:/ då mamma har 2 syskonen och ingen har barn och pappa en halvbror som inte heller har barn..:/

Sen har en av mina systrar en egen halvsyster som jag brukar snacka med..
Min pappas nya fru har oxo en dotter ...

Jag själv har barn med en kille som jag var ihop med ett bra tag,,, (den yngre jag) Ellens pappa... Via honom lärde jag känna Esmeraldas pappa bra mycket tidigare än vi blev ihop dock redan 1996.. 2002 blev vi ihop..

alla har vi invecklade historier vad är din????

No comments: