Thursday, March 13, 2008

syskon LÖWE...

Som den storasyster man är så är man ju ganska överbeskyddande, men kan INTE agera mamma...
Så att vara den dom ser upp till (COOLA JAG) och samtidigt vara så himla ordentligt i deras ögon skiljs med en silkespappers tunn gräns.. överskrider man gränsen blir man förevigt utdömd som den ocoolaste eller som den värsta THUG systern som typ existerat...
så vad gör man?? man hotar systers elaka kompisar med stryk .. ger syster pengar och kläder.. säger till syster att hon förtjänar MYCKET bättre vad gäller kille( spelar ingen roll vem syster träffar) man går på krogen med syster om hon fyllt 18 och visar hur många coola människor man känner ... Man visar syster hur man kan dissa kille efter kille för att verkligen PÅPEKA att endast det bästa e gott nog åt OSS...
Om syster hamnar i trubbel så visar man utåt att man står sååå på hennes sida detta gäller vad hon än gjort sig skyldig till... när sedan dörrarna är stängda så vet syster att det är JAG som har makten så då lär hon få sig en verbal uppläxning..! OM syster kaxar emot så lär hon göra det för sista gången.. då jag visar med en kram o puss hur mycket jag älskar henne..

Så vad sammanfattar jag detta med??? att mina systrar har tur som har mig och jag dom.. ÄLSKAR ER SÅÅÅ MYCKET !!!<3<3<3

No comments: