Wednesday, March 5, 2008

hö hö hö..

Asså jag tror jag gått o blivit vår galen!!! *S* det bara pirrar i hela kroppen och jag känner mej så jävla GLAAAAAAD!!!!!!!!!
så fort cashen trillar in ska jag dra te tokholmen och shoppa kläder.. vårkläder !!

Idag har det varit helt tokcrazy dag .. fullt ös medvetslös.. är helt slut trots ett X antal koppar kaffe.. (kan ju bero på den lilla sömn jag fått inatt) å varför det undrar ni då? ja jag fastnade ju i det lilla ps2 spelet ..som för övrigt irriterar mej JÄVLA mycket.. jag kanske inte ens ska spela när jag blir så tokig att jag skulle kunna slå sönder nån.. så om du har betett dej illa mot mej var inte i närheten av mig när jag spelar...LOL

eftermiddan spenderade jag med lite kompisar och vi käkade mexicanskt..

dagens roligaste var såklart meddelandet jag fick .. jag och Mia skrattade så vi GRÄT! jag har inte skrattat så mycket på flera månader texten säger mycket men att se hans bild tillsammans med det var OSLAGBART!
jag kunde ju blivit förnärmad speciellt då han verkade tro att han hade ngn .chans på MIG...

No comments: