Friday, March 21, 2008

långfredag..

åh ah uhm... Fan somnade igår direkt efter att den där mannen som John Travolta fikade med blev skjuten.. somnade med John som en Picasso målning inbränt innanför mina ögonlock..
Vaknade med ett ryck kl 04.12 ..
Kolla min doors film och somnade om nästan direkt efter deras lsd tripp i öknen..

Vilken dag som inte ens e slut än..*S*.. varit ute och promenerat tog en sväng vid solariet solade 20 min .. det var såå hett runt 10 min att jag tvingade mig själv att ligga kvar.. ringde till syster Alex o beklagade mig.. ÅH AH UHM.. såå varmt.. USCh står inte ut..

Häromdagen diskuterade vi (jag och inte mina löss utan YOGHURT) om vad eller vem det är som bestämmer när påsken ska ske???
NU HAR JAG ETT SVAAAAAAAAR... jag grävde länge och noga i mitt skrymsle .. där fann jag att det är kyrkans år som bestämmer .. kyrkans år följer sitt egna lilla grejs.. så så e det..

No comments: